Vertrekdag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cheryl Lieskamp - WaarBenJij.nu Vertrekdag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cheryl Lieskamp - WaarBenJij.nu

Vertrekdag!

Door: Cheryl Lieskamp

Blijf op de hoogte en volg Cheryl

19 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is het dan eindelijk zo ver, de studiereis naar Malta met de hele academie Management Toerisme. Een van de redenen waarom ik voor deze studie gekozen heb!
Vandaag ben ik om 5uur opgestaan zodat ik om half 9 aanwezig zou zijn op Schiphol! Wat hangt er op Schiphol toch een heerlijke sfeer, reizende, werkende en bezoekende mensen. Chinezen wie overal foto's van maken en mensen druk zoekend naar de gates. Op het moment zitten we te wachten tot we het vliegtuig in mogen! Ondertussen hebben we uitzicht op het vliegtuig van Malta Airline waar alle koffers langzaam ingeladen worden. Mijn koffer heb ik gelukkig het vliegtuig in zien gaan. Om 2uur zullen we in Malta aankomen, we zullen daar verblijven in een appartement. Ik zit samen met 3 klas en oudklasgenoten op een kamer (wordt heel gezellig). Vanavond zullen we met 100 mensen uiteten waar we de eerste avond van de studiereis goed kunnen inluiden! Heb er ontzettend veel zin.

Ik ga genieten...

Liefs Cheryl